Як навчати покоління, яке не знає що існував світ без інтернету?

 

Покоління Z має певні особливості, усвідомлюючи які буде простіше з ними взаємодіяти.

«Юлій Цезар»
Учні покоління Z звикли до одночасного виконання декількох завдань. Довгі монотонні лекції для них тягар. Увагу учнів приверне чергування освітніх прийомів. Можна спробувати застосовувати проектний метод побудови заняття. Урок починається з 10 хвилин інформації, після чого йде завдання, а далі ще 10 хвилин розмови, наприклад, обговорення результатів.

Картинки = новий текст. 
Представники покоління Z звикли спілкуватися за допомогою мемів і емоджі. Тому є сенс включати в процес навчання блоки, в яких інформація представлена ​​графічно.
Адаптація до швидко мінливого світу. 
Покоління Z буде змушене постійно і дуже швидко вчитися, перемикатися між суміжними областями діяльності. Учителям варто заохочувати любов до навчання і розвивати «інженерне» мислення в учнів, щоб ті змогли адаптуватися до нових професій і галузей.

Go в повідомлення.
Представники покоління Z звикли до текстового спілкування. Сучасному викладачеві варто подумати, як стати більш доступним в інформаційному просторі. Деякі вчителі створюють групові чати в соціальних мережах і месенджерах, щоб вибудувати ком’юніті, де учні можуть допомагати один одному, і сам викладач відповідає на питання по можливості в будь-який час.

Освіта як і раніше покликана логічно і структуровано надавати знання учневі. А традиційні способи викладання шкільних предметів не постраждають від сусідства практик, покликаних зробити навчання цікавим і мотивуючим заняттям.

Ціна тижня